آبشک: فولاد مدیری نمی‌خواهد که به فکر جیب خودش باشد اولین خرید پرسپولیس از انزلی آمد + عکس واکنش محمود احمدی نژاد به قهرمانی پرسپولیس + ویدیو ملی پوش مشهدی بدمینتون عازم رقابت های آسیایی قزاقستان شد مورینیو – فنرباغچه؛ رسمی شد + عکس حسینی بعد از تیم ملی، استقلال را هم از دست می‌دهد؟ پایان طلسم سالن ۶ هزارنفری مجموعه ثامن الائمه (ع) سرمربی فصل بعد استقلال مشخص شد| پروژه حذف نکونام به بن بست رسید صیادمنش: امیدوارم در جام جهانی بهترین عملکرد را داشته باشیم اوسمار بدون تمدید قرارداد از ایران می‌رود چرا سازمان لیگ به جلال مرادی نظارت می‌دهد؟ | بی‌توجهی به هوادارانی که جانشان در خطر بود باشگاه تراکتور واگذار شد تفتیان: شاید پاریس آخرین المپیکم باشد دژاگه رسما وارد کار مربیگری شد اسامی بازیکنان تیم ملی فوتبال ایران اعلام شد نتیجه و ویدیو خلاصه بازی رئال مادرید و بوروسیادورتموند| آنجلوتی، آقای اروپاست صحبت‌های تند نکونام علیه قهرمانی پرسپولیس سورپرایز اوسمار برای گل محمدی+ ویدیو| حضور در جشن با عکس یحیی گل قهرمانی پرسپولیس آفساید بود؟ + عکس و فیلم (۱۲ خرداد ۱۴۰۳) کارشناس داوری بازی پرسپولیس و مس | گل گولسیانی آفساید بود؟ (۱۲ خرداد ۱۴۰۳)
سرخط خبرها

اعتراض پیشکسوتان استقلال به سیاست‌های باشگاه

  • کد خبر: ۱۱۹۹۸۲
  • ۱۲ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۵:۳۱
اعتراض پیشکسوتان استقلال به سیاست‌های باشگاه
صدای انتقاد برخی از پیشکسوتان استقلال علیه این باشگاه بلند شده است.

گروه ورزش/ شهرآرانیوز، مدیران تیم استقلال با برخی اعضای تبم دچار مشکل شدند و اعلام کردند که استقلالی‌ها هنوز فصل آغاز نشده قصد دارند تیم را دچار مشکل کنند. این در حالی است که بازیکنان سابق استقلال حتی در مورد خرید بازیکن نیز اظهار نظر کرده و بازیکنانی که به دنبال تیم هستند را به استقلال معرفی می‌کنند!

یکی از مدیران استقلال در این مورد اعلام کرد که اگر این دخالت‌ها و مخالفت با مدیرعامل تیم و مربیان ادامه دار باشد ناچار به انجام اقدامات قانونی خواهند بود. استقلالی‌ها معتقدند که برخی در پی این هستند که تیم را از همین ابتدای کار دچار مشکل کرده و به نوعی مخالفت خود را با کادر فعلی ابراز کنند، اما باشگاه استقلال اقدامات لازم را انجام داده و کوتاه نمی‌آید.

گفتنی است برخی بازیکنان و مربیان استقلال به نحوه یارگیری و انتخاب کادرفنی اعتراض کردند و خواستار تغییر شرایط شدند. این در حالی است که مدیران تیم معتقدند به دلیل عدم همکاری باشگاه با این افراد، آن‌ها سعی دارند که آرامش تیم را در این مقطع برهم بزنند تا تیم از ابتدای کار و پیش از شروع بازی‌ها دچار مشکل شود.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->